همشهری آنلاین: مرحله نخست لیگ قهرمانی باشگاه‌های ژیمناستیک هنری مردان، یادواره شهدای ژیمناستیک کشور با برتری تیم خانه ژیمناستیک هرمزگان در مجموع شش وسیله پایان یافت.

Gymnastic

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک، اولین مرحله رقابت‌های لیگ قهرمانی باشگاه‌های کشور ژیمناستیک هنری مردان، یادواره شهدای ژیمناستیک کشور در سالن ژیمناستیک شهید آذرپی تهران با حضور هشت تیم برگزارشد.

در پایان مرحله اول این مسابقات در مجموع شش وسیله تیم‌ خانه ژیمناستیک هرمزگان با 150.7 امتیاز جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و تیم‌های خانه ژیمناستیک کرمان و کیمیای زنجان گستران به ترتیب با کسب امتیازهای 144.1 و 140.6 توانستند در جایگاه دوم و سوم تیمی بایستند.

در قسمت تک اسباب نیز نتایج زیر به دست آمد:

در بخش زمینی، مهدی احمد کهنی از خانه ژیمناستیک کرمان، امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان و علیرضا عزیزی از خانه ژیمناستیک استهبان به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش خرک حلقه، ایمان خاموشی از خانه ژیمناستیک هرمزگان، مهدی احمد کهنی از خانه ژیمناستیک کرمان و امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان اول تا سوم شدند.

در بخش دار حلقه، مهدی احمد کهنی از خانه ژیمناستیک کرمان، ایمان خاموشی از خانه ژیمناستیک هرمزگان و اشکان اوزی‌نژاد از خانه ژیمناستیک کرمان بر سكوهاي اول تا سوم ايستادند.

در بخش پرش خرک، امیررضا عالی‌پور از خانه ژیمناستیک هرمزگان، اشکان اوزی‌نژاد از خانه ژیمناستیک کرمان و امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان عناوين اول تا سوم را كسب كردند.

در بخش پارالل، امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان، رضا زیارتی از خانه ژیمناستیک استهبان و محمد سکاکی از تیم کیمیای زنجان گستران مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در بخش بارفیکس، محمد سکاکی از تیم کیمیای زنجان گستران، امیر منصوری از خانه ژیمناستیک هرمزگان و یونس ضیغمی از هیئت ژیمناستیک یزد اول تا سوم شدند.

 

کد خبر 314645

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha